تغییر ساعت آغازبه‌کار دستگاه‌های اجرایی مشهد و خراسان‌رضوی از سه‌شنبه (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) اجرای پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس - مشهد تدوین «مدل جریان‌سازی اجتماعی» برای رسیدگی به معضل طلاق| ظرفیت‌های مختلف برای کنش‌گری اجتماعی بسیج می‌شوند عدالت فضایی، زمینه‌سازِ رسیدنِ شهروندان به توسعه فردی هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیگیری دغدغه شهروندان مشهدی درباره بوی بد استخر بوستان کوهسنگی زمان بهره‌برداری از ایستگاه مترو باب الجواد (ع) مشهد اعلام شد+اینفوگرافی شهروند خبرنگار | درخواست افزودن اتوبوس در مسیر روزبازارهای محدوده جاهدشهر و الهیه مشهد + پاسخ جمیله علم‌الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد: شهید آیت‌الله رئیسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) سلیمی: پیام پویش نائب الزیاره همدلی و وحدت است پیشرفت ۷۳ درصدی رینگ پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در مشهد
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: در طرح عفاف و حجاب به دنبال اذیت کردن مردم نیستیم | از زمان آغاز طرح بی‌حجابی‌ها کمتر شده است

  • کد خبر: ۱۵۹۱۶۹
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
  • ۱
فرماندار مشهد: در طرح عفاف و حجاب به دنبال اذیت کردن مردم نیستیم | از زمان آغاز طرح بی‌حجابی‌ها کمتر شده است
فرماندار مشهد گفت: نباید به دنبال این باشیم که چه تعداد مغازه و صنف جریمه و یا پلمب شده‌اند، بلکه باید ببینیم با اجرای این طرح کشف حجاب در سطح جامعه کاهش پیدا کرده یا خیر. کسی به دنبال جریمه و اذیت کردن مردم بی‌حجاب نیست، بلکه هدف این است که منکری صورت نگیرد.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، محسن داوری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص آخرین جزییات از زمان اجرای طرح عفاف و حجاب در مشهد عنوان کرد: آیا این طرح که از روز گذشته آغاز شده باید اصناف پلمب شده و جریمه شوند؟

وی خاطرنشان کرد: طرح عفاف و حجاب از روز گذشته در مشهد فعال شده و تذکراتی نیز به اصناف و رانندگان وسایل نقلیه نیز داده شده است. شهروندان نیز به بسیاری از تذکرات توجه کرده‌اند.

داوری ادامه داد: بابت این موضوع قرارگاهی ایجاد شده و ماموریت‌های پلیس نیز مشخص شده است و یک روز در میان پلیس بابت اقدامات خود گزارش می‌دهد.

فرماندار مشهد تاکید کرد: نباید به دنبال این باشیم که چه تعداد مغازه و صنف جریمه و یا پلمب شده‌اند، بلکه باید ببینیم با اجرای این طرح کشف حجاب در سطح جامعه کاهش پیدا کرده یا خیر. کسی به دنبال جریمه و اذیت کردن مردم بی‌حجاب نیست، بلکه هدف این است که منکری صورت نگیرد.

داوری تصریح کرد: با اجرای این طرح در بسیاری از نقاط، منکر بی‌حجابی کاهش پیدا کرده، اما تمام نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حکیمه مرادنیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
0
0
سلام جناب فرماندار با توجه به این طرح درمورد حجاب و عفاف که بیشتر جاها در حال اجرا هست لطفا درمورد پارک ها هم بنر حجاب وعفاف نصب کنیدمثل بنر دخانیات ممنوع تا معدن بی حیایی و توهین به مقدسات اسلامی نباشد این واقعا آزار دهنده است لااقل شاید یک قدم باشد برای امام زمان(عج)
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->